Marketing Management; Svend Hollensen; 2010
Marketing Management; Svend Hollensen; 2010

Marketing Management Upplaga 2

av Svend Hollensen

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780273706830
  • Sidor: 655 st
  • Förlag: Financial Times Prentice Hall
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Marketing Management: A Relationship Approach, 2/e takes the unique approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models which are used by most marketers today. As globalisation continues, the need for creating and maintaining relationships between customers, suppliers and stakeholders, and personnel has become increasingly important in today's business environment. Now in its second edition, this bestselling text bridges the gap between relationship marketing and traditional marketing, integrating this approach with the process of developing effective marketing plans. Drawing from an extensive range of international examples, Hollensen demonstrates how companies such as Ryanair, Harley Davidson, Red Bull and Lindt make use of relationship marketing theory in order to gain competitive advantage.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Management (2010)

I juli 2010 släpptes boken Marketing Management skriven av Svend Hollensen. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 655 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times Prentice Hall.

Köp boken Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing Management (Upplaga 2)

Harvard

Hollensen, S. (2010). Marketing Management. 2:a uppl. Financial Times Prentice Hall.

Oxford

Hollensen, Svend, Marketing Management, 2 uppl. (Financial Times Prentice Hall, 2010).

APA

Hollensen, S. (2010). Marketing Management (2:a uppl.). Financial Times Prentice Hall.

Vancouver

Hollensen S. Marketing Management. 2:a uppl. Financial Times Prentice Hall; 2010.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.