Marketing : broadening the horizons; Stefan Lagrosen, Göran Svensson, Anders Pehrsson, Evert Gummesson, Bo Edvarsson, Anders Gustafsson, Lars Witell, Hans Jansson, Yvonne Lagrosen, James R. Stock, Tony Apéria, Tomas Nilsson, Claes M. Hultman, Gerald E. Hills, Svante Andersson, Greg Wood, Joe Hair, Arthur Money; 2006
Marketing : broadening the horizons; Stefan Lagrosen, Göran Svensson, Anders Pehrsson, Evert Gummesson, Bo Edvarsson, Anders Gustafsson, Lars Witell, Hans Jansson, Yvonne Lagrosen, James R. Stock, Tony Apéria, Tomas Nilsson, Claes M. Hultman, Gerald E. Hills, Svante Andersson, Greg Wood, Joe Hair, Arthur Money; 2006

Marketing : broadening the horizons Upplaga 1

av Stefan Lagrosen, Göran Svensson, Anders Pehrsson, Evert Gummesson, Bo Edvarsson

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789144039831
  • Sidor: 306 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The aim of this book is to provide a wider perspective of the marketing field, particularly at a time when the field of marketing is expanding and developing in new and different directions. Unlike the more traditional literature, this book affords a deeper insight into the new marketing avenues of services marketing, business-to-business marketing and relationship marketing. Several other relevant marketing-related areas are also presented. An international team of distinguished authors contribute their expertise, which provides a comprehensive overview of recent marketing developments. Such a broad and deep coverage of the field makes this book particularly suitable for undergraduate-level marketing courses. In addition to offering students a wide-ranging appreciation of modern marketing theories, it provides a firm foundation for further studies and contributes towards an enriched professional understanding.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing : broadening the horizons (2006)

I augusti 2006 släpptes boken Marketing : broadening the horizons skriven av Stefan Lagrosen, Göran Svensson, Anders Pehrsson, Evert Gummesson, Bo Edvarsson, Anders Gustafsson, Lars Witell, Hans Jansson, Yvonne Lagrosen, James R. Stock, Tony Apéria, Tomas Nilsson, Claes M. Hultman, Gerald E. Hills, Svante Andersson, Greg Wood, Joe Hair, Arthur Money. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 306 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marketing : broadening the horizons på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing : broadening the horizons (Upplaga 1)

Harvard

Lagrosen, S., Svensson, G., Pehrsson, A., Gummesson, E., Edvarsson, B., Gustafsson, A., Witell, L., Jansson, H., Lagrosen, Y., Stock, J. R., Apéria, T., Nilsson, T., Hultman, C. M., Hills, G. E., Andersson, S., Wood, G., Hair, J. & Money, A. (2006). Marketing : broadening the horizons. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Lagrosen, Stefan, Svensson, Göran, Pehrsson, Anders, Gummesson, Evert, Edvarsson, Bo, Gustafsson, Anders, Witell, Lars, Jansson, Hans, Lagrosen, Yvonne, Stock, James R., Apéria, Tony, Nilsson, Tomas, Hultman, Claes M., Hills, Gerald E., Andersson, Svante, Wood, Greg, Hair, Joe & Money, Arthur, Marketing : broadening the horizons, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2006).

APA

Lagrosen, S., Svensson, G., Pehrsson, A., Gummesson, E., Edvarsson, B., Gustafsson, A., Witell, L., Jansson, H., Lagrosen, Y., Stock, J. R., Apéria, T., Nilsson, T., Hultman, C. M., Hills, G. E., Andersson, S., Wood, G., Hair, J., & Money, A. (2006). Marketing : broadening the horizons (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Lagrosen S, Svensson G, Pehrsson A, Gummesson E, Edvarsson B, Gustafsson A, m.fl. Marketing : broadening the horizons. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2006.

Köp boken

125 kr