Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I augusti 2006 släpptes boken Marketing : broadening the horizons skriven av Stefan Lagrosen, Göran Svensson, Anders Pehrsson, Evert Gummesson, Bo Edvarsson, Anders Gustafsson, Lars Witell, Hans Jansson, Yvonne Lagrosen, James R. Stock, Tony Apéria, Tomas Nilsson, Claes M. Hultman, Gerald E. Hills, Svante Andersson, Greg Wood, Joe Hair, Arthur Money. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 306 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.
Köp boken Marketing : broadening the horizons på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 1 recension från verifierade användare
5.0 (1)
1 recension
Lucy
Upplands Väsby
All in this book is Good for students. Well explained.