Lokal radio i konkurrens 1975-2010 : Utbud, publik och varumärken; Michael Forsman; 2010
Lokal radio i konkurrens 1975-2010 : Utbud, publik och varumärken; Michael Forsman; 2010

Lokal radio i konkurrens 1975-2010 : Utbud, publik och varumärken Upplaga 1

av Michael Forsman

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9789170921391
  • Sidor: 336 st
  • Förlag: Ekerlids
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

I november 2010 släpptes boken Lokal radio i konkurrens 1975-2010 : Utbud, publik och varumärken skriven av Michael Forsman. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 336 sidor djupgående information om samhälle och politik. Förlaget bakom boken är Ekerlids.

Köp boken Lokal radio i konkurrens 1975-2010 : Utbud, publik och varumärken på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Lokal radio i konkurrens 1975-2010 : Utbud, publik och varumärken (Upplaga 1)

Harvard

Forsman, M. (2010). Lokal radio i konkurrens 1975-2010 : Utbud, publik och varumärken. 1:a uppl. Ekerlids.

Oxford

Forsman, Michael, Lokal radio i konkurrens 1975-2010 : Utbud, publik och varumärken, 1 uppl. (Ekerlids, 2010).

APA

Forsman, M. (2010). Lokal radio i konkurrens 1975-2010 : Utbud, publik och varumärken (1:a uppl.). Ekerlids.

Vancouver

Forsman M. Lokal radio i konkurrens 1975-2010 : Utbud, publik och varumärken. 1:a uppl. Ekerlids; 2010.

Köp boken

Helt ny

205 kr