Kotlers marknadsföring; Philip Kotler; 1999
Kotlers marknadsföring; Philip Kotler; 1999

Kotlers marknadsföring Upplaga 1

av Philip Kotler

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9789147045136
  • Sidor: 280 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld. Läs mer Marknadsföringen måste anpassa sig till en omvärld baserad på IT, avregleringar och privatisering. Kotler tar oss med från marknadsstrategi till implementering och utvärdering. Om författarna Philip Kotler är professor i marknadsföring och sedan många år världens största auktoritet inom strategisk marknadsföring.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kotlers marknadsföring (1999)

I juni 1999 släpptes boken Kotlers marknadsföring skriven av Philip Kotler. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 280 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Kotlers marknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Kotlers marknadsföring (Upplaga 1)

Harvard

Kotler, P. (1999). Kotlers marknadsföring. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Kotler, Philip, Kotlers marknadsföring, 1 uppl. (Liber, 1999).

APA

Kotler, P. (1999). Kotlers marknadsföring (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Kotler P. Kotlers marknadsföring. 1:a uppl. Liber; 1999.

Köp boken

135 kr