Kort om marknadsföring; Anders Parment; 2015
spara 78%
5+ säljare

Kort om marknadsföring Upplaga 1

av Anders Parment
Marknadsföring är ett område som har förändrats på ett genom­gripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden och budskap. Marknadsföring har blivit viktigare i allt fler verksamheter, såsom skolor, politik och offentlig verksamhet, vilket återspeglas i bokens upplägg och exempel. Kort om marknadsföring ger en kärnfull överblick över marknadsförings­området och ger därmed såväl marknadsförare och ekonomer som icke-ekonomer möjlighet att på ett lättillgängligt sätt tillägna sig marknadsföringens modellvärld och tänkesätt.
Marknadsföring är ett område som har förändrats på ett genom­gripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden och budskap. Marknadsföring har blivit viktigare i allt fler verksamheter, såsom skolor, politik och offentlig verksamhet, vilket återspeglas i bokens upplägg och exempel. Kort om marknadsföring ger en kärnfull överblick över marknadsförings­området och ger därmed såväl marknadsförare och ekonomer som icke-ekonomer möjlighet att på ett lättillgängligt sätt tillägna sig marknadsföringens modellvärld och tänkesätt.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2015
ISBN: 9789144108780
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 281 st
2 upplagor
Upplaga 2 (2021)
från 225 kr
Upplaga 1 (2015)
från 85 kr
Marknadsföring är ett område som har förändrats på ett genom­gripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden och budskap. Marknadsföring har blivit viktigare i allt fler verksamheter, såsom skolor, politik och offentlig verksamhet, vilket återspeglas i bokens upplägg och exempel. Kort om marknadsföring ger en kärnfull överblick över marknadsförings­området och ger därmed såväl marknadsförare och ekonomer som icke-ekonomer möjlighet att på ett lättillgängligt sätt tillägna sig marknadsföringens modellvärld och tänkesätt.
Marknadsföring är ett område som har förändrats på ett genom­gripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden och budskap. Marknadsföring har blivit viktigare i allt fler verksamheter, såsom skolor, politik och offentlig verksamhet, vilket återspeglas i bokens upplägg och exempel. Kort om marknadsföring ger en kärnfull överblick över marknadsförings­området och ger därmed såväl marknadsförare och ekonomer som icke-ekonomer möjlighet att på ett lättillgängligt sätt tillägna sig marknadsföringens modellvärld och tänkesätt.
Begagnad bok
85 kr376 krSpara 291 kr (78%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
85 kr376 krSpara 291 kr (78%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar