Global Marketing; Svend Hollensen; 2000
Global Marketing; Svend Hollensen; 2000

Global MarketingUpplaga 2

av Svend Hollensen

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780273646440
  • Sidor: 736 st
  • Förlag: Financial Times/ Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For 2/3 year students in international/global marketing. and post graduate courses in marketing. Critically, it asks the question whether to internationalise at all and looks at deciding which markets to enter and how to enter them. It covers the design, implementation and coordination of a global marketing programme and addresses the problems and issues facing small to medium sized enterprises when looking at international expansion programmes.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global Marketing (2000)

I december 2000 släpptes boken Global Marketing skriven av Svend Hollensen. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 736 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times/ Prentice Hall.

Köp boken Global Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Global Marketing (Upplaga 2)

Harvard

Hollensen, S. (2000). Global Marketing. 2:a uppl. Financial Times/ Prentice Hall.

Oxford

Hollensen, Svend, Global Marketing, 2 uppl. (Financial Times/ Prentice Hall, 2000).

APA

Hollensen, S. (2000). Global Marketing (2:a uppl.). Financial Times/ Prentice Hall.

Vancouver

Hollensen S. Global Marketing. 2:a uppl. Financial Times/ Prentice Hall; 2000.