Digital Marketing Fundamentals är den första fullfjädrade läroboken om digital marknadsföring som täcker hela marknadsföringsprocessen. Såväl den vetenskapliga teorin bakom digital marknadsföring som tekniker och media diskuteras. Digital Marketing Fundamentals är lättläst och innehåller många internationella exempel och case. Den nederländska versionen av denna bok (Basisboek Online Marketing) har blivit en standardutgåva i Nederländerna.
I denna bok behandlas alla relevanta aspekter av digital marknadsföring: strategiska aspekter, marknadsundersökningar, produktutveckling och realisering, branding, kundanskaffning, kundlojalitet och orderhantering. I boken behandlas även effektiva webbplatser och appar, digital analys samt planering och organisation. Tillämpningen av sociala medier och mobil kommunikation integreras sömlöst i ämnena.
Digital Marketing Fundamentals är mycket lämplig för handels- och managementkurser inom högre utbildning och även för yrkesverksamma inom digital marknadsföring.
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2021 släpptes boken Digital Marketing Fundamentals skriven av Marjolein Visser, Mike Berry. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 650 sidor. Förlaget bakom boken är Wolters-Noordhoff B.V..
Köp boken Digital Marketing Fundamentals på Studentapan och spara uppåt 40% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Ingen har recenserat den här boken ännu.