Butiksboken : om detaljhandeln på internet och i fysisk butik; Helena Schmidt, Magnus Ohlsson; 2016
spara 63%
5+ säljare

Butiksboken : om detaljhandeln på internet och i fysisk butik Upplaga 3

av Helena Schmidt, Magnus Ohlsson
Denna tredje och helt omarbetade upplaga av Butiksboken behandlar dagens handelsmannaskap.

Boken ger en balanserad blandning av teori och praktik och redovisar flera exempel på framgångsrika strategier och metoder från olika butiker och branscher. Den består av tre avsnitt, där läsaren leds genom strategiska förutsättningar via operationella principer till praktik. Boken kan läsas från pärm till pärm, kapitel för kapitel eller användas som handbok i det dagliga arbetet.

Boken vänder sig till alla som arbetar med detaljhandel och som studerar ämnet på högskola och universitet.

Om författarna

Helena Schmidt är affärsstrateg och marknadsförare med mångårig och internationell erfarenhet av detaljhandeln som ledare, styrelseledamot och rådgivare. Hon har tidigare skrivit Ledarskap i butik och de första upplagorna av Butiksboken.

Magnus Ohlsson har tjugo års erfarenhet från handeln inom ledning, marknad och försäljning inom en mängd branscher. Han arbetar idag som interimschef och styrelseordförande.
Denna tredje och helt omarbetade upplaga av Butiksboken behandlar dagens handelsmannaskap.

Boken ger en balanserad blandning av teori och praktik och redovisar flera exempel på framgångsrika strategier och metoder från olika butiker och branscher. Den består av tre avsnitt, där läsaren leds genom strategiska förutsättningar via operationella principer till praktik. Boken kan läsas från pärm till pärm, kapitel för kapitel eller användas som handbok i det dagliga arbetet.

Boken vänder sig till alla som arbetar med detaljhandel och som studerar ämnet på högskola och universitet.

Om författarna

Helena Schmidt är affärsstrateg och marknadsförare med mångårig och internationell erfarenhet av detaljhandeln som ledare, styrelseledamot och rådgivare. Hon har tidigare skrivit Ledarskap i butik och de första upplagorna av Butiksboken.

Magnus Ohlsson har tjugo års erfarenhet från handeln inom ledning, marknad och försäljning inom en mängd branscher. Han arbetar idag som interimschef och styrelseordförande.
Upplaga: 3e upplagan
Utgiven: 2016
ISBN: 9789147122097
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 202 st
3 upplagor
Upplaga 2 (2008)
från 185 kr
Upplaga 1 (2004)
från 145 kr
Upplaga 3 (2016)
från 189 kr
Denna tredje och helt omarbetade upplaga av Butiksboken behandlar dagens handelsmannaskap.

Boken ger en balanserad blandning av teori och praktik och redovisar flera exempel på framgångsrika strategier och metoder från olika butiker och branscher. Den består av tre avsnitt, där läsaren leds genom strategiska förutsättningar via operationella principer till praktik. Boken kan läsas från pärm till pärm, kapitel för kapitel eller användas som handbok i det dagliga arbetet.

Boken vänder sig till alla som arbetar med detaljhandel och som studerar ämnet på högskola och universitet.

Om författarna

Helena Schmidt är affärsstrateg och marknadsförare med mångårig och internationell erfarenhet av detaljhandeln som ledare, styrelseledamot och rådgivare. Hon har tidigare skrivit Ledarskap i butik och de första upplagorna av Butiksboken.

Magnus Ohlsson har tjugo års erfarenhet från handeln inom ledning, marknad och försäljning inom en mängd branscher. Han arbetar idag som interimschef och styrelseordförande.
Denna tredje och helt omarbetade upplaga av Butiksboken behandlar dagens handelsmannaskap.

Boken ger en balanserad blandning av teori och praktik och redovisar flera exempel på framgångsrika strategier och metoder från olika butiker och branscher. Den består av tre avsnitt, där läsaren leds genom strategiska förutsättningar via operationella principer till praktik. Boken kan läsas från pärm till pärm, kapitel för kapitel eller användas som handbok i det dagliga arbetet.

Boken vänder sig till alla som arbetar med detaljhandel och som studerar ämnet på högskola och universitet.

Om författarna

Helena Schmidt är affärsstrateg och marknadsförare med mångårig och internationell erfarenhet av detaljhandeln som ledare, styrelseledamot och rådgivare. Hon har tidigare skrivit Ledarskap i butik och de första upplagorna av Butiksboken.

Magnus Ohlsson har tjugo års erfarenhet från handeln inom ledning, marknad och försäljning inom en mängd branscher. Han arbetar idag som interimschef och styrelseordförande.
Begagnad bok
189 kr502 krSpara 313 kr (63%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
189 kr502 krSpara 313 kr (63%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar