Butiksboken; Helena Schmidt, Ann Sköld Nilsson; 2008
5+ säljare

Butiksboken Upplaga 2

av Helena Schmidt, Ann Sköld Nilsson
Denna tredje och helt omarbetade upplaga av Butiksboken behandlar dagens handelsmannaskap.

Läs mer
Boken ger en balanserad blandning av teori och praktik och redovisar flera exempel på framgångsrika strategier och metoder från olika butiker och branscher. Den består av tre avsnitt, där läsaren leds genom strategiska förutsättningar via operationella principer till praktik. Boken kan läsas från pärm till pärm, kapitel för kapitel eller användas som handbok i det dagliga arbetet.
Boken vänder sig till alla som arbetar med detaljhandel och som studerar ämnet på högskola och universitet.

Om författarna
Helena Schmidt är affärsstrateg och marknadsförare med mångårig och internationell erfarenhet av detaljhandeln som ledare, styrelseledamot och rådgivare. Hon har tidigare skrivit Ledarskap i butik och de första upplagorna av Butiksboken.
Magnus Ohlsson har tjugo års erfarenhet från handeln inom ledning, marknad och försäljning inom en mängd branscher. Han arbetar idag som interimschef och styrelseordförande.
Denna tredje och helt omarbetade upplaga av Butiksboken behandlar dagens handelsmannaskap.

Läs mer
Boken ger en balanserad blandning av teori och praktik och redovisar flera exempel på framgångsrika strategier och metoder från olika butiker och branscher. Den består av tre avsnitt, där läsaren leds genom strategiska förutsättningar via operationella principer till praktik. Boken kan läsas från pärm till pärm, kapitel för kapitel eller användas som handbok i det dagliga arbetet.
Boken vänder sig till alla som arbetar med detaljhandel och som studerar ämnet på högskola och universitet.

Om författarna
Helena Schmidt är affärsstrateg och marknadsförare med mångårig och internationell erfarenhet av detaljhandeln som ledare, styrelseledamot och rådgivare. Hon har tidigare skrivit Ledarskap i butik och de första upplagorna av Butiksboken.
Magnus Ohlsson har tjugo års erfarenhet från handeln inom ledning, marknad och försäljning inom en mängd branscher. Han arbetar idag som interimschef och styrelseordförande.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2008
ISBN: 9789147089253
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 216 st
3 upplagor
Upplaga 3 (2016)
från 189 kr
Upplaga 1 (2004)
från 145 kr
Upplaga 2 (2008)
från 185 kr
Denna tredje och helt omarbetade upplaga av Butiksboken behandlar dagens handelsmannaskap.

Läs mer
Boken ger en balanserad blandning av teori och praktik och redovisar flera exempel på framgångsrika strategier och metoder från olika butiker och branscher. Den består av tre avsnitt, där läsaren leds genom strategiska förutsättningar via operationella principer till praktik. Boken kan läsas från pärm till pärm, kapitel för kapitel eller användas som handbok i det dagliga arbetet.
Boken vänder sig till alla som arbetar med detaljhandel och som studerar ämnet på högskola och universitet.

Om författarna
Helena Schmidt är affärsstrateg och marknadsförare med mångårig och internationell erfarenhet av detaljhandeln som ledare, styrelseledamot och rådgivare. Hon har tidigare skrivit Ledarskap i butik och de första upplagorna av Butiksboken.
Magnus Ohlsson har tjugo års erfarenhet från handeln inom ledning, marknad och försäljning inom en mängd branscher. Han arbetar idag som interimschef och styrelseordförande.
Denna tredje och helt omarbetade upplaga av Butiksboken behandlar dagens handelsmannaskap.

Läs mer
Boken ger en balanserad blandning av teori och praktik och redovisar flera exempel på framgångsrika strategier och metoder från olika butiker och branscher. Den består av tre avsnitt, där läsaren leds genom strategiska förutsättningar via operationella principer till praktik. Boken kan läsas från pärm till pärm, kapitel för kapitel eller användas som handbok i det dagliga arbetet.
Boken vänder sig till alla som arbetar med detaljhandel och som studerar ämnet på högskola och universitet.

Om författarna
Helena Schmidt är affärsstrateg och marknadsförare med mångårig och internationell erfarenhet av detaljhandeln som ledare, styrelseledamot och rådgivare. Hon har tidigare skrivit Ledarskap i butik och de första upplagorna av Butiksboken.
Magnus Ohlsson har tjugo års erfarenhet från handeln inom ledning, marknad och försäljning inom en mängd branscher. Han arbetar idag som interimschef och styrelseordförande.
Begagnad bok
185 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
185 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar