Att hantera den dynamiska kontrasten mellan tradition och förnyelse : en studie av Projekt Kompetensen inom Regionbibliotek Stockholm; Pamela Schultz Nybacka; 2013
Att hantera den dynamiska kontrasten mellan tradition och förnyelse : en studie av Projekt Kompetensen inom Regionbibliotek Stockholm; Pamela Schultz Nybacka; 2013

Att hantera den dynamiska kontrasten mellan tradition och förnyelse : en studie av Projekt Kompetensen inom Regionbibliotek Stockholm

av Pamela Schultz Nybacka

  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9789187293016
  • Förlag: Regionbibliotek Stockholm
  • Språk: Svenska

Om boken

2013 släpptes boken Att hantera den dynamiska kontrasten mellan tradition och förnyelse : en studie av Projekt Kompetensen inom Regionbibliotek Stockholm skriven av Pamela Schultz Nybacka. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Regionbibliotek Stockholm.

Köp boken Att hantera den dynamiska kontrasten mellan tradition och förnyelse : en studie av Projekt Kompetensen inom Regionbibliotek Stockholm på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Att hantera den dynamiska kontrasten mellan tradition och förnyelse : en studie av Projekt Kompetensen inom Regionbibliotek Stockholm

Harvard

Nybacka, P. S. (2013). Att hantera den dynamiska kontrasten mellan tradition och förnyelse : en studie av Projekt Kompetensen inom Regionbibliotek Stockholm. Regionbibliotek Stockholm.

Oxford

Nybacka, Pamela Schultz, Att hantera den dynamiska kontrasten mellan tradition och förnyelse : en studie av Projekt Kompetensen inom Regionbibliotek Stockholm (Regionbibliotek Stockholm, 2013).

APA

Nybacka, P. S. (2013). Att hantera den dynamiska kontrasten mellan tradition och förnyelse : en studie av Projekt Kompetensen inom Regionbibliotek Stockholm. Regionbibliotek Stockholm.

Vancouver

Nybacka PS. Att hantera den dynamiska kontrasten mellan tradition och förnyelse : en studie av Projekt Kompetensen inom Regionbibliotek Stockholm. Regionbibliotek Stockholm; 2013.