3D Game-Based Filmmaking: The Art of Machinima; Paul Marino; 2004
3D Game-Based Filmmaking: The Art of Machinima; Paul Marino; 2004

3D Game-Based Filmmaking: The Art of MachinimaUpplaga 1

av Paul Marino

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9781932111859
  • Sidor: 470 st
  • Förlag: Pagina Förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This comprehensive guide to creating animated movies uses the synergy of traditional filmmaking, video game development technologies, and computer animation. Th one-of-a-kind book combines the theory of Machinima along with multiple hands-on projects, allowing filmmakers to create their own Machinima films.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om 3D Game-Based Filmmaking: The Art of Machinima (2004)

I juli 2004 släpptes boken 3D Game-Based Filmmaking: The Art of Machinima skriven av Paul Marino. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 470 sidor djupgående information om data. Förlaget bakom boken är Pagina Förlag.

Köp boken 3D Game-Based Filmmaking: The Art of Machinima på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till 3D Game-Based Filmmaking: The Art of Machinima (Upplaga 1)

Harvard

Marino, P. (2004). 3D Game-Based Filmmaking: The Art of Machinima. 1:a uppl. Pagina Förlag.

Oxford

Marino, Paul, 3D Game-Based Filmmaking: The Art of Machinima, 1 uppl. (Pagina Förlag, 2004).

APA

Marino, P. (2004). 3D Game-Based Filmmaking: The Art of Machinima (1:a uppl.). Pagina Förlag.

Vancouver

Marino P. 3D Game-Based Filmmaking: The Art of Machinima. 1:a uppl. Pagina Förlag; 2004.