Vilket tänkande kräver SO-undervisningen? : en kognitiv undervisningsmodell exemplifierad med ett SO-arbetsområde i åk 9; Sten Arevik; 1994
Vilket tänkande kräver SO-undervisningen? : en kognitiv undervisningsmodell exemplifierad med ett SO-arbetsområde i åk 9; Sten Arevik; 1994

Vilket tänkande kräver SO-undervisningen? : en kognitiv undervisningsmodell exemplifierad med ett SO-arbetsområde i åk 9

av Sten Arevik

  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9789176563496
  • Förlag: HLS
  • Språk: Svenska

Om boken

1994 släpptes boken Vilket tänkande kräver SO-undervisningen? : en kognitiv undervisningsmodell exemplifierad med ett SO-arbetsområde i åk 9 skriven av Sten Arevik. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är HLS.

Köp boken Vilket tänkande kräver SO-undervisningen? : en kognitiv undervisningsmodell exemplifierad med ett SO-arbetsområde i åk 9 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Vilket tänkande kräver SO-undervisningen? : en kognitiv undervisningsmodell exemplifierad med ett SO-arbetsområde i åk 9

Harvard

Arevik, S. (1994). Vilket tänkande kräver SO-undervisningen? : en kognitiv undervisningsmodell exemplifierad med ett SO-arbetsområde i åk 9. HLS.

Oxford

Arevik, Sten, Vilket tänkande kräver SO-undervisningen? : en kognitiv undervisningsmodell exemplifierad med ett SO-arbetsområde i åk 9 (HLS, 1994).

APA

Arevik, S. (1994). Vilket tänkande kräver SO-undervisningen? : en kognitiv undervisningsmodell exemplifierad med ett SO-arbetsområde i åk 9. HLS.

Vancouver

Arevik S. Vilket tänkande kräver SO-undervisningen? : en kognitiv undervisningsmodell exemplifierad med ett SO-arbetsområde i åk 9. HLS; 1994.