Utm@ningar och e-frestelser - IT och skolans lärkultur; Roger Säljö, Jonas Linderoth; 2002
5+ säljare

Utm@ningar och e-frestelser - IT och skolans lärkultur Upplaga 1

av Roger Säljö, Jonas Linderoth
Övertro på den nya tekniken eller slagord som "när barn sitter vid datorn samarbetar de bättre" hjälper inte det minsta i den pedagogiska vardagen. Lärare behöver svar på konkreta frågor om hur informationstekniken kan bidra till att utveckla undervisning och lärande. Roger Säljö, professor i pedagogisk psykologi vid Göteborgs universitet, har samlat en grupp forskare som under flera års tid ägnat sig åt att få fram ny kunskap och söka svar på frågorna om hur IT utmanar skolans traditionella sätt att arbeta. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Övertro på den nya tekniken eller slagord som "när barn sitter vid datorn samarbetar de bättre" hjälper inte det minsta i den pedagogiska vardagen. Lärare behöver svar på konkreta frågor om hur informationstekniken kan bidra till att utveckla undervisning och lärande. Roger Säljö, professor i pedagogisk psykologi vid Göteborgs universitet, har samlat en grupp forskare som under flera års tid ägnat sig åt att få fram ny kunskap och söka svar på frågorna om hur IT utmanar skolans traditionella sätt att arbeta. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2002
ISBN: 9789151840284
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 329 st
2 upplagor
Upplaga 2 (2015)
Tillfälligt slut
Upplaga 1 (2002)
från 89 kr
Övertro på den nya tekniken eller slagord som "när barn sitter vid datorn samarbetar de bättre" hjälper inte det minsta i den pedagogiska vardagen. Lärare behöver svar på konkreta frågor om hur informationstekniken kan bidra till att utveckla undervisning och lärande. Roger Säljö, professor i pedagogisk psykologi vid Göteborgs universitet, har samlat en grupp forskare som under flera års tid ägnat sig åt att få fram ny kunskap och söka svar på frågorna om hur IT utmanar skolans traditionella sätt att arbeta. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Övertro på den nya tekniken eller slagord som "när barn sitter vid datorn samarbetar de bättre" hjälper inte det minsta i den pedagogiska vardagen. Lärare behöver svar på konkreta frågor om hur informationstekniken kan bidra till att utveckla undervisning och lärande. Roger Säljö, professor i pedagogisk psykologi vid Göteborgs universitet, har samlat en grupp forskare som under flera års tid ägnat sig åt att få fram ny kunskap och söka svar på frågorna om hur IT utmanar skolans traditionella sätt att arbeta. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Begagnad bok
89 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
89 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar