Ungas livstolkning och skolans värdegrundUtgåva 14 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460Utgåva 14 av Skolverkets serie forskning i fokus; Tullie Torstenson-Ed; 2003
Ungas livstolkning och skolans värdegrundUtgåva 14 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460Utgåva 14 av Skolverkets serie forskning i fokus; Tullie Torstenson-Ed; 2003

Ungas livstolkning och skolans värdegrundUtgåva 14 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460Utgåva 14 av Skolverkets serie forskning i fokus

av Tullie Torstenson-Ed

  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789185128143
  • Sidor: 148 st
  • Förlag: Myndigheten för skolutveckling
  • Språk: Svenska

Om boken

2003 släpptes boken Ungas livstolkning och skolans värdegrundUtgåva 14 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460Utgåva 14 av Skolverkets serie forskning i fokus skriven av Tullie Torstenson-Ed. Den är skriven på svenska och består av 148 sidor. Förlaget bakom boken är Myndigheten för skolutveckling.

Köp boken Ungas livstolkning och skolans värdegrundUtgåva 14 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460Utgåva 14 av Skolverkets serie forskning i fokus på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Ungas livstolkning och skolans värdegrundUtgåva 14 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460Utgåva 14 av Skolverkets serie forskning i fokus

Harvard

Torstenson-Ed, T. (2003). Ungas livstolkning och skolans värdegrundUtgåva 14 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460Utgåva 14 av Skolverkets serie forskning i fokus. Myndigheten för skolutveckling.

Oxford

Torstenson-Ed, Tullie, Ungas livstolkning och skolans värdegrundUtgåva 14 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460Utgåva 14 av Skolverkets serie forskning i fokus (Myndigheten för skolutveckling, 2003).

APA

Torstenson-Ed, T. (2003). Ungas livstolkning och skolans värdegrundUtgåva 14 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460Utgåva 14 av Skolverkets serie forskning i fokus. Myndigheten för skolutveckling.

Vancouver

Torstenson-Ed T. Ungas livstolkning och skolans värdegrundUtgåva 14 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460Utgåva 14 av Skolverkets serie forskning i fokus. Myndigheten för skolutveckling; 2003.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.