The Fundamentals of Creative Design; Gavin Ambrose, Paul Harris; 2011
The Fundamentals of Creative Design; Gavin Ambrose, Paul Harris; 2011

The Fundamentals of Creative Design Upplaga 2

av Gavin Ambrose, Paul Harris

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9782940411610
  • Sidor: 192 st
  • Förlag: AVA Publishing SA
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The Fundamentals of Creative Design (second edition) is an update to the popular first edition of the same name, in which Gavin Ambrose and Paul Harris introduce students to the various aspects of the graphic design. This volume provides a fresh introduction to the key elements of the discipline and looks at the following topics: design thinking, format, layout, grids, typography, colour, image and print and finish. This updated edition includes new and revised content and images, giving the volume a more contemporary feel. (Bookdata)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om The Fundamentals of Creative Design (2011)

I augusti 2011 släpptes boken The Fundamentals of Creative Design skriven av Gavin Ambrose, Paul Harris. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 192 sidor. Förlaget bakom boken är AVA Publishing SA.

Köp boken The Fundamentals of Creative Design på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till The Fundamentals of Creative Design (Upplaga 2)

Harvard

Ambrose, G. & Harris, P. (2011). The Fundamentals of Creative Design. 2:a uppl. AVA Publishing SA.

Oxford

Ambrose, Gavin & Harris, Paul, The Fundamentals of Creative Design, 2 uppl. (AVA Publishing SA, 2011).

APA

Ambrose, G., & Harris, P. (2011). The Fundamentals of Creative Design (2:a uppl.). AVA Publishing SA.

Vancouver

Ambrose G, Harris P. The Fundamentals of Creative Design. 2:a uppl. AVA Publishing SA; 2011.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.