Teachers in action : att förändra och utveckla undervisning och lärande i engelska i de tidigare skolåren; Gun Lundberg; 2007
Teachers in action : att förändra och utveckla undervisning och lärande i engelska i de tidigare skolåren; Gun Lundberg; 2007

Teachers in action : att förändra och utveckla undervisning och lärande i engelska i de tidigare skolåren

av Gun Lundberg

  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789172644601
  • Sidor: 217 st
  • Förlag: Fakulteten för lärarutbildning, Umeå universitet
  • Språk: Svenska

Om boken

Licentiatavhandling Umeå : Umeå universitet, 2007

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Teachers in action : att förändra och utveckla undervisning och lärande i engelska i de tidigare skolåren (2007)

2007 släpptes boken Teachers in action : att förändra och utveckla undervisning och lärande i engelska i de tidigare skolåren skriven av Gun Lundberg. Den är skriven på svenska och består av 217 sidor. Förlaget bakom boken är Fakulteten för lärarutbildning, Umeå universitet.

Köp boken Teachers in action : att förändra och utveckla undervisning och lärande i engelska i de tidigare skolåren på Studentapan och spara pengar.

Referera till Teachers in action : att förändra och utveckla undervisning och lärande i engelska i de tidigare skolåren

Harvard

Lundberg, G. (2007). Teachers in action : att förändra och utveckla undervisning och lärande i engelska i de tidigare skolåren. Fakulteten för lärarutbildning, Umeå universitet.

Oxford

Lundberg, Gun, Teachers in action : att förändra och utveckla undervisning och lärande i engelska i de tidigare skolåren (Fakulteten för lärarutbildning, Umeå universitet, 2007).

APA

Lundberg, G. (2007). Teachers in action : att förändra och utveckla undervisning och lärande i engelska i de tidigare skolåren. Fakulteten för lärarutbildning, Umeå universitet.

Vancouver

Lundberg G. Teachers in action : att förändra och utveckla undervisning och lärande i engelska i de tidigare skolåren. Fakulteten för lärarutbildning, Umeå universitet; 2007.