Svensk reklam och dess modelläsare; Anders Björkvall; 2007
Svensk reklam och dess modelläsare; Anders Björkvall; 2007

Svensk reklam och dess modelläsare

av Anders Björkvall

  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789122020295
  • Sidor: 210 st
  • Förlag: Almqvist & Wiksell Internation
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

This thesis deals with model readers in contemporary Swedish magazine advertising texts aimed at different target groups: children (aged 7-12), teenagers (13-19), and adults (20-29) of both genders. The study takes the consumer culture of late modernity and the gender system as its point of departure.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Svensk reklam och dess modelläsare (2007)

I februari 2007 släpptes boken Svensk reklam och dess modelläsare skriven av Anders Björkvall. Den är skriven på svenska och består av 210 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Almqvist & Wiksell Internation.

Köp boken Svensk reklam och dess modelläsare på Studentapan och spara pengar.

Referera till Svensk reklam och dess modelläsare

Harvard

Björkvall, A. (2007). Svensk reklam och dess modelläsare. Almqvist & Wiksell Internation.

Oxford

Björkvall, Anders, Svensk reklam och dess modelläsare (Almqvist & Wiksell Internation, 2007).

APA

Björkvall, A. (2007). Svensk reklam och dess modelläsare. Almqvist & Wiksell Internation.

Vancouver

Björkvall A. Svensk reklam och dess modelläsare. Almqvist & Wiksell Internation; 2007.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.