Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation; Bill Donaldson, Tom O'Toole; 2001
Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation; Bill Donaldson, Tom O'Toole; 2001

Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation Upplaga 1

av Bill Donaldson, Tom O'Toole

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9780471494430
  • Sidor: 304 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Marketing has evolved rapidly both as an academic and practical discipline and is now regarded as a fundamental part of the activities of most progressive business and organizations. Strategic Market Relationships provides a re-examination of the nature and scope of marketing as a subject and develops ideas about how organizations originate, sustain and develop relationships with their customers and suppliers.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation (2001)

I december 2001 släpptes boken Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation skriven av Bill Donaldson, Tom O'Toole. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 304 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation (Upplaga 1)

Harvard

Donaldson, B. & O’Toole, T. (2001). Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Donaldson, Bill & O’Toole, Tom, Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2001).

APA

Donaldson, B., & O’Toole, T. (2001). Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Donaldson B, O’Toole T. Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2001.
Begagnad bok från 535 kr
Upplaga 2 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.