Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity; Kevin Lane Keller; 2003
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity; Kevin Lane Keller; 2003

Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity Upplaga 2

av Kevin Lane Keller

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780131764194
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall
  • Språk: Engelska

Om boken

2003 släpptes boken Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity skriven av Kevin Lane Keller. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Köp boken Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity (Upplaga 2)

Harvard

Keller, K. L. (2003). Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity. 2:a uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Keller, Kevin Lane, Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, 2 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall, 2003).

APA

Keller, K. L. (2003). Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity (2:a uppl.). Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Keller KL. Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity. 2:a uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall; 2003.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.