Strategic Brand Management; Kevin Lane Keller; 2002
Strategic Brand Management; Kevin Lane Keller; 2002

Strategic Brand Management Upplaga 2

av Kevin Lane Keller

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780131105836
  • Sidor: 788 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Incorporating developments from both academia and industry, this exploration of brands, brand equity and strategic brand management combines a theoretical foundation with numerous techniques and practical insights. Suitable for both graduates and upper-level undergraduates.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Brand Management (2002)

I augusti 2002 släpptes boken Strategic Brand Management skriven av Kevin Lane Keller. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 788 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Strategic Brand Management på Studentapan och spara pengar.

Referera till Strategic Brand Management (Upplaga 2)

Harvard

Keller, K. L. (2002). Strategic Brand Management. 2:a uppl. Pearson.

Oxford

Keller, Kevin Lane, Strategic Brand Management, 2 uppl. (Pearson, 2002).

APA

Keller, K. L. (2002). Strategic Brand Management (2:a uppl.). Pearson.

Vancouver

Keller KL. Strategic Brand Management. 2:a uppl. Pearson; 2002.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.