Services Marketing; Christopher H. Lovelock, Jochen Wirtz; 2006
Services Marketing; Christopher H. Lovelock, Jochen Wirtz; 2006

Services Marketing Upplaga 6

av Christopher H. Lovelock, Jochen Wirtz

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780132056762
  • Sidor: 672 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For advanced undergraduate and MBA/EMBA courses in Services Marketing. Organized around a strategic marketing framework to give instructors maximum flexibility in teaching and take students deeper into the consumer and competitive environments in services marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Services Marketing (2006)

I september 2006 släpptes boken Services Marketing skriven av Christopher H. Lovelock, Jochen Wirtz. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 672 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Services Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Services Marketing (Upplaga 6)

Harvard

Lovelock, C. H. & Wirtz, J. (2006). Services Marketing. 6:e uppl. Pearson.

Oxford

Lovelock, Christopher H. & Wirtz, Jochen, Services Marketing, 6 uppl. (Pearson, 2006).

APA

Lovelock, C. H., & Wirtz, J. (2006). Services Marketing (6:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Lovelock CH, Wirtz J. Services Marketing. 6:e uppl. Pearson; 2006.

Köp boken

175 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!