Service management ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens; Christian Grönroos; 1992
Service management ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens; Christian Grönroos; 1992

Service management ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens Upplaga 1

av Christian Grönroos

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1992
  • ISBN: 9789176980255
  • Sidor: 312 st
  • Förlag: ISL
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

1992 släpptes boken Service management ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens skriven av Christian Grönroos. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 312 sidor. Förlaget bakom boken är ISL.

Köp boken Service management ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Service management ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens (Upplaga 1)

Harvard

Grönroos, C. (1992). Service management ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens. 1:a uppl. ISL.

Oxford

Grönroos, Christian, Service management ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens, 1 uppl. (ISL, 1992).

APA

Grönroos, C. (1992). Service management ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens (1:a uppl.). ISL.

Vancouver

Grönroos C. Service management ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens. 1:a uppl. ISL; 1992.

Köp boken

189 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!