Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition; Christian Grönroos; 1990
Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition; Christian Grönroos; 1990

Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition

av Christian Grönroos

  • Utgiven: 1990
  • ISBN: 9780029463987
  • Förlag: Lexington, Mass. Lexington Books
  • Språk: Engelska

Om boken

1990 släpptes boken Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition skriven av Christian Grönroos. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Lexington, Mass. Lexington Books.

Köp boken Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition

Harvard

Grönroos, C. (1990). Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition. Lexington, Mass. Lexington Books.

Oxford

Grönroos, Christian, Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition (Lexington, Mass. Lexington Books, 1990).

APA

Grönroos, C. (1990). Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition. Lexington, Mass. Lexington Books.

Vancouver

Grönroos C. Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition. Lexington, Mass. Lexington Books; 1990.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.