Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhet; Katarina Weiner Thordarson; 2017
Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhet; Katarina Weiner Thordarson; 2017

Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhetUpplaga 4

av Katarina Weiner Thordarson

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2017
  • ISBN: 9789172511552
  • Sidor: 189 st
  • Förlag: Komlitt
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Bemötande kan vara lätt och det kan vara svårt – riktigt svårt. Den här boken förmedlar metoder och verktyg som kan vara användbara och komma till nytta i vardagens bemötande. Kunder i offentliga verksamheter ställer krav och kan ha ett stort fokus på sina rättigheter. De accepterar i allmänhet inte ett inkorrekt bemötande. Men deras krav och förväntan kan ibland gå utöver vad som är rimligt. Det kan resultera i att offentligt anställda utsätts för obehagliga situationer, vilket i sin tur påverkar deras sätt och möjlighet att möta kunden. Det är i beteendet som bemötandet visar sig, vare sig det är bra eller dåligt. Ett bra internt arbetsklimat påverkar det externa bemötandet, och tvärtom. Denna fjärde upplaga är utökad med fler konkreta exempel och innehåller verktyg för bemötande. Till boken hör tre spel i bemötande som kan användas i företagets eller organisationens utvecklingsarbete med just bemötande.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhet (2017)

I februari 2017 släpptes boken Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhet skriven av Katarina Weiner Thordarson. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 189 sidor djupgående information om psykologi. Förlaget bakom boken är Komlitt.

Köp boken Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhet på Studentapan och spara pengar.

Finns i 5 upplagor

Referera till Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhet (Upplaga 4)

Harvard

Thordarson, K. W. (2017). Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhet. 4:e uppl. Komlitt.

Oxford

Thordarson, Katarina Weiner, Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhet, 4 uppl. (Komlitt, 2017).

APA

Thordarson, K. W. (2017). Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhet (4:e uppl.). Komlitt.

Vancouver

Thordarson KW. Professionellt bemötande - Möta kunder i offentlig verksamhet. 4:e uppl. Komlitt; 2017.

Alla upplagor