Professionell marknadsföring; Björn Axelsson; 1995
Professionell marknadsföring; Björn Axelsson; 1995

Professionell marknadsföring Upplaga 1

av Björn Axelsson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1995
  • ISBN: 9789144476414
  • Sidor: 492 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

• Vad är marknadsföring? • Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet? • Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper – massmarknadsföring eller ”business to business”? • Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster? • Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring? Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Professionell marknadsföring (1995)

I december 1995 släpptes boken Professionell marknadsföring skriven av Björn Axelsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 492 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Professionell marknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Finns i 4 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till Professionell marknadsföring (Upplaga 1)

Harvard

Axelsson, B. (1995). Professionell marknadsföring. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Axelsson, Björn, Professionell marknadsföring, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 1995).

APA

Axelsson, B. (1995). Professionell marknadsföring (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Axelsson B. Professionell marknadsföring. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 1995.

Alla upplagor

Köp boken

119 kr
556 kr