Principles of marketing; Philip Kotler; 2001
Principles of marketing; Philip Kotler; 2001

Principles of marketing Upplaga 9

av Philip Kotler

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9780130263124
  • Sidor: 785 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Språk: Engelska

Om boken

The 12th edition of this popular text continues to build on four major marketing themes: building and managing profitable customer relationships, building and managing strong brands to create brand equity, harnessing new marketing technologies in the digital age, and marketing in a socially responsible way around the globe. Thoroughly updated and streamlined, "Principles of Marketing" tells the stories that reveal the drama of modern marketing, reflecting the major trends and forces that are impacting this dynamic and ever-changing field. Topics include: the marketing environment, managing information, consumer & business buyer behavior, segmentation, targeting, and positioning, branding strategies, distribution channels, advertising and sales promotion, direct marketing, and the global marketplace. An excellent tool for anyone in marketing and sales, whether self- or corporate- employed.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of marketing (2001)

2001 släpptes boken Principles of marketing skriven av Philip Kotler. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 785 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Principles of marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of marketing (Upplaga 9)

Harvard

Kotler, P. (2001). Principles of marketing. 9:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Principles of marketing, 9 uppl. (Prentice Hall, 2001).

APA

Kotler, P. (2001). Principles of marketing (9:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. Principles of marketing. 9:e uppl. Prentice Hall; 2001.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.