Professionell marknadsföring; Björn Axelsson, Henrik Agndal; 2005
Professionell marknadsföring; Björn Axelsson, Henrik Agndal; 2005

Professionell marknadsföring Upplaga 2

av Björn Axelsson, Henrik Agndal

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9789144037097
  • Sidor: 612 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen ”Vad gör marknadsförare?” identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Professionell marknadsföring (2005)

I september 2005 släpptes boken Professionell marknadsföring skriven av Björn Axelsson, Henrik Agndal. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 612 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Professionell marknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Finns i 4 upplagor

Referera till Professionell marknadsföring (Upplaga 2)

Harvard

Axelsson, B. & Agndal, H. (2005). Professionell marknadsföring. 2:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Axelsson, Björn & Agndal, Henrik, Professionell marknadsföring, 2 uppl. (Studentlitteratur AB, 2005).

APA

Axelsson, B., & Agndal, H. (2005). Professionell marknadsföring (2:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Axelsson B, Agndal H. Professionell marknadsföring. 2:a uppl. Studentlitteratur AB; 2005.

Alla upplagor

Köp boken

100 kr
556 kr