Marketing Theory: Evolution and Evaluation; Jagdish N. Sheth; 1988
Marketing Theory: Evolution and Evaluation; Jagdish N. Sheth; 1988

Marketing Theory: Evolution and Evaluation Upplaga 1

av Jagdish N. Sheth

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1988
  • ISBN: 9780471635277
  • Sidor: 256 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

This thought-provoking book chronicles the evolution of marketing theories and the rationales behind them. The authors present a typology for the twelve schools of marketing thought, and describe a comprehensive metatheoretical framework based on six basic criteria. They also develop a list of concepts and axioms useful in generating a practical theory of marketing. References are extensive and include many pioneering, seldom-cited works. Graduate students and marketing professionals will find this a stimulating and practical work.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Theory: Evolution and Evaluation (1988)

I oktober 1988 släpptes boken Marketing Theory: Evolution and Evaluation skriven av Jagdish N. Sheth. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 256 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Marketing Theory: Evolution and Evaluation på Studentapan och spara uppåt 66% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing Theory: Evolution and Evaluation (Upplaga 1)

Harvard

Sheth, J. N. (1988). Marketing Theory: Evolution and Evaluation. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Sheth, Jagdish N., Marketing Theory: Evolution and Evaluation, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 1988).

APA

Sheth, J. N. (1988). Marketing Theory: Evolution and Evaluation (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Sheth JN. Marketing Theory: Evolution and Evaluation. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 1988.

Köp boken

949 kr
2 759 kr