Principles of Marketing: Scandinavian Edition; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment
Principles of Marketing: Scandinavian Edition; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment

Principles of Marketing: Scandinavian EditionUpplaga 3

av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment

  • Upplaga: 3e upplagan
  • ISBN: 9781292355030
  • Förlag: Pearson

Om boken

Principles of Marketing: Scandinavian Edition skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den . Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Principles of Marketing: Scandinavian Edition på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of Marketing: Scandinavian Edition (Upplaga 3)

Harvard

Kotler, P., Armstrong, G. & Parment, A. Principles of Marketing: Scandinavian Edition. 3:e uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip, Armstrong, Gary & Parment, Anders, Principles of Marketing: Scandinavian Edition, 3 uppl. (Pearson, u.å.).

APA

Kotler, P., Armstrong, G., & Parment, A. (u.å.). Principles of Marketing: Scandinavian Edition (3:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P, Armstrong G, Parment A. Principles of Marketing: Scandinavian Edition. 3:e uppl. Pearson;