av Gary Armstrong, John Saunders, Philip Kotler, Nigel Piercy, Veronica Wong
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
1999 släpptes boken Principles of Marketing Euro Edition skriven av Gary Armstrong, John Saunders, Philip Kotler, Nigel Piercy, Veronica Wong, Lloyd Harris. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 1056 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Principles of Marketing Euro Edition på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Välj säljare
Bra skick
Reine
5.0 (128)
Fri frakt & skickas senast på onsdag, 2 april. Beställ inom 4 tim 20 min
Ingen har recenserat den här boken ännu.
Cookies och dataskydd
Studentapan använder cookies för att skapa en säker och skräddarsydd upplevelse, samt för annonsering och för att analysera trafiken på webbsidan.