Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017; Jonas Ohlsson; 2018
Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017; Jonas Ohlsson; 2018

Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017 Upplaga 1

av Jonas Ohlsson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2018
  • ISBN: 9789187957949
  • Sidor: 112 st
  • Förlag: Nordicom
  • Format: Spiralbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Mediebarometern belyser människors konsumtion av alla slags medier en genomsnittlig dag, oavsett distributionsteknik. Syftet från starten har varit att beskriva tendenser och förändringar i människors mediekonsumtion över tid, snarare än att fokusera på nivåer enskilda år. Den har successivt fått karaktären av basundersökning för alla medier. Den utgår från gårdagen som tidsenhet för mediekonsumtionen. Frågorna avser exempelvis om man under föregående dag läste någon dagstidning, om man tittade på rörlig bild eller lyssnade på musik.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017 (2018)

I maj 2018 släpptes boken Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017 skriven av Jonas Ohlsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 112 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Nordicom.

Köp boken Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017 på Studentapan och spara pengar.

Referera till Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017 (Upplaga 1)

Harvard

Ohlsson, J. (2018). Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017. 1:a uppl. Nordicom.

Oxford

Ohlsson, Jonas, Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017, 1 uppl. (Nordicom, 2018).

APA

Ohlsson, J. (2018). Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017 (1:a uppl.). Nordicom.

Vancouver

Ohlsson J. Nordicom-Sveriges Mediebarometer 2017. 1:a uppl. Nordicom; 2018.

Köp boken

Helt ny

339 kr