Medie-Sverige 2019; Ulrika Facht, Jonas Ohlsson; 2019
Medie-Sverige 2019; Ulrika Facht, Jonas Ohlsson; 2019

Medie-Sverige 2019

av Ulrika Facht, Jonas Ohlsson

  • Utgiven: 2019
  • ISBN: 9789188855053
  • Sidor: 93 st
  • Förlag: Nordicom
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

MedieSverige 2019 ger en aktuell och bred översikt över dagens svenska medielandskap. Ett landskap som ständigt förändras i samspel med sociala, ekonomiska, politiska och teknologiska faktorer i samhället samtidigt som det även påverkas av större övergripande processer såsom internationalisering och digitalisering. Rapporten belyser utvecklingen på de medieteknologiska och mediepolitiska områdena i Sverige, redovisar utvecklingen på publik- och reklammarknaderna samt beskriver den svenska mediestrukturen. MedieSverige 2019 bygger på ett rikt datamaterial från olika källor. Rapporten riktar sig till studenter, lärare, forskare, journalister, beslutsfattare och alla andra som vill lära sig mer om utvecklingen på den svenska mediemarknaden.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Medie-Sverige 2019 (2019)

I mars 2019 släpptes boken Medie-Sverige 2019 skriven av Ulrika Facht, Jonas Ohlsson. Den är skriven på svenska och består av 93 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Nordicom.

Köp boken Medie-Sverige 2019 på Studentapan och spara pengar.

Referera till Medie-Sverige 2019

Harvard

Facht, U. & Ohlsson, J. (2019). Medie-Sverige 2019. Nordicom.

Oxford

Facht, Ulrika & Ohlsson, Jonas, Medie-Sverige 2019 (Nordicom, 2019).

APA

Facht, U., & Ohlsson, J. (2019). Medie-Sverige 2019. Nordicom.

Vancouver

Facht U, Ohlsson J. Medie-Sverige 2019. Nordicom; 2019.

Köp boken

Helt ny

323 kr