Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-); Lena carlsson; 2012
Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-); Lena carlsson; 2012

Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-)

av Lena carlsson

  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789197981712
  • Sidor: 159 st
  • Förlag: Kreafon
  • Format: E-bok
  • Språk: Svenska

Om boken

Bloggar, Facebook, Twitter, YouTube? Vad är egentligen sociala medier och hur kan de användas för marknadsföring och kommunikation? Vad krävs för att komma igång och vilka fallgropar bör du undvika? Det här är en av Sveriges mest lästa och citerade böcker om sociala medier. Boken har lotsat hundratals, kanske tusentals, företag och organisationer ut i sociala medier. Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier vänder sig i första hand till yrkesverksamma marknadsförare, kommunikatörer och företagare, men är också populär som kurslitteratur.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) (2012)

I december 2012 släpptes boken Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) skriven av Lena carlsson. Den är skriven på svenska och består av 159 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Kreafon.

Köp boken Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-)

Harvard

carlsson, L. (2012). Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-). Kreafon.

Oxford

carlsson, Lena, Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) (Kreafon, 2012).

APA

carlsson, L. (2012). Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-). Kreafon.

Vancouver

carlsson L. Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-). Kreafon; 2012.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.