Marknadsföring: nordiska perspektiv; Johan Arndt, Christian Grönroos, Lars-Gunnar Mattsson; 1981
Marknadsföring: nordiska perspektiv; Johan Arndt, Christian Grönroos, Lars-Gunnar Mattsson; 1981

Marknadsföring: nordiska perspektiv

av Johan Arndt, Christian Grönroos, Lars-Gunnar Mattsson

  • Utgiven: 1981
  • ISBN: 9789144429113
  • Sidor: 282 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Språk: Svenska

Om boken

1981 släpptes boken Marknadsföring: nordiska perspektiv skriven av Johan Arndt, Christian Grönroos, Lars-Gunnar Mattsson. Den är skriven på svenska och består av 282 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadsföring: nordiska perspektiv på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadsföring: nordiska perspektiv

Harvard

Arndt, J., Grönroos, C. & Mattsson, L.-G. (1981). Marknadsföring: nordiska perspektiv. Studentlitteratur.

Oxford

Arndt, Johan, Grönroos, Christian & Mattsson, Lars-Gunnar, Marknadsföring: nordiska perspektiv (Studentlitteratur, 1981).

APA

Arndt, J., Grönroos, C., & Mattsson, L.-G. (1981). Marknadsföring: nordiska perspektiv. Studentlitteratur.

Vancouver

Arndt J, Grönroos C, Mattsson LG. Marknadsföring: nordiska perspektiv. Studentlitteratur; 1981.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.