Marknadsföring i tjänsteekonomin; Per Echeverri, Bo Edvardsson; 2002
Marknadsföring i tjänsteekonomin; Per Echeverri, Bo Edvardsson; 2002

Marknadsföring i tjänsteekonomin Upplaga 1

av Per Echeverri, Bo Edvardsson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789144016276
  • Sidor: 528 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Denna nya lärobok i marknadsföring är den första i sitt slag på svenska. Boken är unik såväl i sin bredd som i sin fokusering på tjänstesynsättet och tjänsters logik. Den går bortom den traditionella synen på marknadsföring som kännetecknas av segmentering av stora populationer och massmarknadsföring. I denna bok har de strategiska aspekterna tonats ned till förmån för mer operativa aspekter. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring i tjänsteekonomin (2002)

I april 2002 släpptes boken Marknadsföring i tjänsteekonomin skriven av Per Echeverri, Bo Edvardsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 528 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadsföring i tjänsteekonomin på Studentapan och spara pengar.

Finns i 3 upplagor

Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marknadsföring i tjänsteekonomin (Upplaga 1)

Harvard

Echeverri, P. & Edvardsson, B. (2002). Marknadsföring i tjänsteekonomin. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Echeverri, Per & Edvardsson, Bo, Marknadsföring i tjänsteekonomin, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2002).

APA

Echeverri, P., & Edvardsson, B. (2002). Marknadsföring i tjänsteekonomin (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Echeverri P, Edvardsson B. Marknadsföring i tjänsteekonomin. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2002.

Köp boken

159 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!