Marknadens makt; Nils Brunsson; 2010
Marknadens makt; Nils Brunsson; 2010

Marknadens makt Upplaga 2

av Nils Brunsson

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9789186203351
  • Sidor: 159 st
  • Förlag: SNS Förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

I Marknadens makt beskrivs och analyseras verklighetens marknader (för varor och tjänster) på grundval av empiriska studier. Praxis på olika marknader jämförs med regelsystem och med populära föreställningar om vad marknader är. Boken är ett bidrag till debatten om marknader och marknadslösningar. Den är också avsedd för högskolans utbildning om samhällets grundläggande institutioner i ämnen som ekonomisk historia, företagsekonomi, nationalekonomi, sociologi och statskunskap. Övriga författare: Björn Axelsson, Bengt Jacobsson, Jan Johanson, Lars Persson och Ulf Sjöberg. Andra reviderade upplagan.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadens makt (2010)

I februari 2010 släpptes boken Marknadens makt skriven av Nils Brunsson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 159 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är SNS Förlag som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Marknadens makt på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marknadens makt (Upplaga 2)

Harvard

Brunsson, N. (2010). Marknadens makt. 2:a uppl. SNS Förlag.

Oxford

Brunsson, Nils, Marknadens makt, 2 uppl. (SNS Förlag, 2010).

APA

Brunsson, N. (2010). Marknadens makt (2:a uppl.). SNS Förlag.

Vancouver

Brunsson N. Marknadens makt. 2:a uppl. SNS Förlag; 2010.
Begagnad bok från 100 kr
Upplaga 1 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.