Marketing Management; Philip Kotler, Kevin Lane Keller; 2008
Marketing Management; Philip Kotler, Kevin Lane Keller; 2008

Marketing Management Upplaga 13

av Philip Kotler, Kevin Lane Keller

  • Upplaga: 13e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780136009986
  • Sidor: 816 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and MBA marketing management and strategy courses. Kotler/Keller is the gold standard in the marketing management discipline because it continues to reflect the latest changes in marketing theory and practice.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Management (2008)

I februari 2008 släpptes boken Marketing Management skriven av Philip Kotler, Kevin Lane Keller. Det är den 13e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 816 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing Management (Upplaga 13)

Harvard

Kotler, P. & Keller, K. L. (2008). Marketing Management. 13:e uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip & Keller, Kevin Lane, Marketing Management, 13 uppl. (Pearson, 2008).

APA

Kotler, P., & Keller, K. L. (2008). Marketing Management (13:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P, Keller KL. Marketing Management. 13:e uppl. Pearson; 2008.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.