Lärares pedagogiska handlingar: en studie av lärares uppfattningar av att vara pedagogisk i klassrumsarbetetVolym 82 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 82 av Uppsala Universitet: [Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala studies in education]Volym 82 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314; Inger Eriksson; 1999
Lärares pedagogiska handlingar: en studie av lärares uppfattningar av att vara pedagogisk i klassrumsarbetetVolym 82 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 82 av Uppsala Universitet: [Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala studies in education]Volym 82 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314; Inger Eriksson; 1999

Lärares pedagogiska handlingar: en studie av lärares uppfattningar av att vara pedagogisk i klassrumsarbetetVolym 82 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 82 av Uppsala Universitet: [Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala studies in education]Volym 82 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314

av Inger Eriksson

  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9789155445140
  • Sidor: 144 st
  • Förlag: Uppsala University
  • Språk: Svenska

Om boken

1999 släpptes boken Lärares pedagogiska handlingar: en studie av lärares uppfattningar av att vara pedagogisk i klassrumsarbetetVolym 82 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 82 av Uppsala Universitet: [Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala studies in education]Volym 82 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314 skriven av Inger Eriksson. Den är skriven på svenska och består av 144 sidor. Förlaget bakom boken är Uppsala University.

Köp boken Lärares pedagogiska handlingar: en studie av lärares uppfattningar av att vara pedagogisk i klassrumsarbetetVolym 82 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 82 av Uppsala Universitet: [Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala studies in education]Volym 82 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Lärares pedagogiska handlingar: en studie av lärares uppfattningar av att vara pedagogisk i klassrumsarbetetVolym 82 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 82 av Uppsala Universitet: [Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala studies in education]Volym 82 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314

Harvard

Eriksson, I. (1999). Lärares pedagogiska handlingar: en studie av lärares uppfattningar av att vara pedagogisk i klassrumsarbetetVolym 82 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 82 av Uppsala Universitet: [Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala studies in education]Volym 82 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314. Uppsala University.

Oxford

Eriksson, Inger, Lärares pedagogiska handlingar: en studie av lärares uppfattningar av att vara pedagogisk i klassrumsarbetetVolym 82 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 82 av Uppsala Universitet: [Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala studies in education]Volym 82 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314 (Uppsala University, 1999).

APA

Eriksson, I. (1999). Lärares pedagogiska handlingar: en studie av lärares uppfattningar av att vara pedagogisk i klassrumsarbetetVolym 82 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 82 av Uppsala Universitet: [Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala studies in education]Volym 82 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314. Uppsala University.

Vancouver

Eriksson I. Lärares pedagogiska handlingar: en studie av lärares uppfattningar av att vara pedagogisk i klassrumsarbetetVolym 82 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 82 av Uppsala Universitet: [Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala studies in education]Volym 82 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314. Uppsala University; 1999.

Köp boken

119 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!