Lärares arbete med individanpassning: Strategier och dilemman i klassrummetVolym 24 av Linköping Studies in Pedagogic Practices, ISSN 1653-0101; Sofia Boo; 2014
Lärares arbete med individanpassning: Strategier och dilemman i klassrummetVolym 24 av Linköping Studies in Pedagogic Practices, ISSN 1653-0101; Sofia Boo; 2014

Lärares arbete med individanpassning: Strategier och dilemman i klassrummetVolym 24 av Linköping Studies in Pedagogic Practices, ISSN 1653-0101

av Sofia Boo

  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789175191577
  • Sidor: 135 st
  • Förlag: Linköpings universitet
  • Språk: Svenska

Om boken

2014 släpptes boken Lärares arbete med individanpassning: Strategier och dilemman i klassrummetVolym 24 av Linköping Studies in Pedagogic Practices, ISSN 1653-0101 skriven av Sofia Boo. Den är skriven på svenska och består av 135 sidor. Förlaget bakom boken är Linköpings universitet.

Köp boken Lärares arbete med individanpassning: Strategier och dilemman i klassrummetVolym 24 av Linköping Studies in Pedagogic Practices, ISSN 1653-0101 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Lärares arbete med individanpassning: Strategier och dilemman i klassrummetVolym 24 av Linköping Studies in Pedagogic Practices, ISSN 1653-0101

Harvard

Boo, S. (2014). Lärares arbete med individanpassning: Strategier och dilemman i klassrummetVolym 24 av Linköping Studies in Pedagogic Practices, ISSN 1653-0101. Linköpings universitet.

Oxford

Boo, Sofia, Lärares arbete med individanpassning: Strategier och dilemman i klassrummetVolym 24 av Linköping Studies in Pedagogic Practices, ISSN 1653-0101 (Linköpings universitet, 2014).

APA

Boo, S. (2014). Lärares arbete med individanpassning: Strategier och dilemman i klassrummetVolym 24 av Linköping Studies in Pedagogic Practices, ISSN 1653-0101. Linköpings universitet.

Vancouver

Boo S. Lärares arbete med individanpassning: Strategier och dilemman i klassrummetVolym 24 av Linköping Studies in Pedagogic Practices, ISSN 1653-0101. Linköpings universitet; 2014.

Köp boken

89 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!