Konsten att sälja sin själ; Bo Melin, Tommy Falonius; 2024

Konsten att sälja sin själ

av Bo Melin, Tommy Falonius
”Konsten att sälja sin själ” vänder sig till ägare, styrelser, företagsledningar och medarbetare som har kontakt med marknaden. Boken erbjuder en uppsättning praktiska verktyg och handfasta råd kring hur man använder företagets identitet och varumärke för att utveckla sin verksamhet.

Författarna vet av egen erfarenhet att det finns många goda skäl att sälja sin själ – det vill säga använda sig av företagets inre identitet för att utvecklas vidare. Den arbetsmodell som presenteras i boken är utprovad och testad under många års tid på företag och i organisationer inom näringsliv och förvaltning. Modellen och styrverktyget Corporate Identity Controller baseras på författarnas egen verksamhet, på forskning och på erfarenheter från mätningar och uppföljningar.
”Konsten att sälja sin själ” vänder sig till ägare, styrelser, företagsledningar och medarbetare som har kontakt med marknaden. Boken erbjuder en uppsättning praktiska verktyg och handfasta råd kring hur man använder företagets identitet och varumärke för att utveckla sin verksamhet.

Författarna vet av egen erfarenhet att det finns många goda skäl att sälja sin själ – det vill säga använda sig av företagets inre identitet för att utvecklas vidare. Den arbetsmodell som presenteras i boken är utprovad och testad under många års tid på företag och i organisationer inom näringsliv och förvaltning. Modellen och styrverktyget Corporate Identity Controller baseras på författarnas egen verksamhet, på forskning och på erfarenheter från mätningar och uppföljningar.
Utgiven: 2024
ISBN: 9789181004823
Förlag: Bookea
Format: E-bok
Språk: Svenska
Sidor: 124 st
”Konsten att sälja sin själ” vänder sig till ägare, styrelser, företagsledningar och medarbetare som har kontakt med marknaden. Boken erbjuder en uppsättning praktiska verktyg och handfasta råd kring hur man använder företagets identitet och varumärke för att utveckla sin verksamhet.

Författarna vet av egen erfarenhet att det finns många goda skäl att sälja sin själ – det vill säga använda sig av företagets inre identitet för att utvecklas vidare. Den arbetsmodell som presenteras i boken är utprovad och testad under många års tid på företag och i organisationer inom näringsliv och förvaltning. Modellen och styrverktyget Corporate Identity Controller baseras på författarnas egen verksamhet, på forskning och på erfarenheter från mätningar och uppföljningar.
”Konsten att sälja sin själ” vänder sig till ägare, styrelser, företagsledningar och medarbetare som har kontakt med marknaden. Boken erbjuder en uppsättning praktiska verktyg och handfasta råd kring hur man använder företagets identitet och varumärke för att utveckla sin verksamhet.

Författarna vet av egen erfarenhet att det finns många goda skäl att sälja sin själ – det vill säga använda sig av företagets inre identitet för att utvecklas vidare. Den arbetsmodell som presenteras i boken är utprovad och testad under många års tid på företag och i organisationer inom näringsliv och förvaltning. Modellen och styrverktyget Corporate Identity Controller baseras på författarnas egen verksamhet, på forskning och på erfarenheter från mätningar och uppföljningar.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)