Kemiundervisning, text och textbruk i finlandssvenska och svenska skolor : en komparativ tvärvetenskaplig studie; Inger Eriksson, Lärarhögskolan i Stockholm. Centrum för studier av skolans kunskapsinnehåll i praktiken, Stockholms universitet, Stockholms högskola
(tidigare namn), Stockholms högskola; 2011
Kemiundervisning, text och textbruk i finlandssvenska och svenska skolor : en komparativ tvärvetenskaplig studie; Inger Eriksson, Lärarhögskolan i Stockholm. Centrum för studier av skolans kunskapsinnehåll i praktiken, Stockholms universitet, Stockholms högskola
(tidigare namn), Stockholms högskola; 2011

Kemiundervisning, text och textbruk i finlandssvenska och svenska skolor : en komparativ tvärvetenskaplig studie

av Inger Eriksson, Lärarhögskolan i Stockholm. Centrum för studier av skolans kunskapsinnehåll i praktiken, Stockholms universitet, Stockholms högskola (tidigare namn), Stockholms högskola

  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9789176566787
  • Sidor: 320 st
  • Förlag: Stockholms universitets förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Indexeringslänk

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kemiundervisning, text och textbruk i finlandssvenska och svenska skolor : en komparativ tvärvetenskaplig studie (2011)

I januari 2011 släpptes boken Kemiundervisning, text och textbruk i finlandssvenska och svenska skolor : en komparativ tvärvetenskaplig studie skriven av Inger Eriksson, Lärarhögskolan i Stockholm. Centrum för studier av skolans kunskapsinnehåll i praktiken, Stockholms universitet, Stockholms högskola (tidigare namn), Stockholms högskola. Den är skriven på svenska och består av 320 sidor. Förlaget bakom boken är Stockholms universitets förlag.

Köp boken Kemiundervisning, text och textbruk i finlandssvenska och svenska skolor : en komparativ tvärvetenskaplig studie på Studentapan och spara uppåt 62% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Kemiundervisning, text och textbruk i finlandssvenska och svenska skolor : en komparativ tvärvetenskaplig studie

Harvard

Eriksson, I., praktiken, L. i Stockholm. C. för studier av skolans kunskapsinnehåll i, universitet, S., namn), S. högskola (tidigare & högskola, S. (2011). Kemiundervisning, text och textbruk i finlandssvenska och svenska skolor : en komparativ tvärvetenskaplig studie. Stockholms universitets förlag.

Oxford

Eriksson, Inger, praktiken, Lärarhögskolan i Stockholm. Centrum för studier av skolans kunskapsinnehåll i, universitet, Stockholms, namn), Stockholms högskola (tidigare & högskola, Stockholms, Kemiundervisning, text och textbruk i finlandssvenska och svenska skolor : en komparativ tvärvetenskaplig studie (Stockholms universitets förlag, 2011).

APA

Eriksson, I., praktiken, L. i Stockholm. C. för studier av skolans kunskapsinnehåll i, universitet, S., namn), S. högskola (tidigare, & högskola, S. (2011). Kemiundervisning, text och textbruk i finlandssvenska och svenska skolor : en komparativ tvärvetenskaplig studie. Stockholms universitets förlag.

Vancouver

1.
Eriksson I, praktiken L i StockholmC för studier av skolans kunskapsinnehåll i, universitet S, namn) S högskola (tidigare, högskola S. Kemiundervisning, text och textbruk i finlandssvenska och svenska skolor : en komparativ tvärvetenskaplig studie. Stockholms universitets förlag; 2011.

Köp boken

105 kr
279 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!