spara 34%
5+ säljare
Innovation och affärsutveckling Upplaga 2
Innovation har utvecklats till ett av politikernas favorittema – såväl avseende privat som offentlig sektor. Insikten om behovet av reformer i samhället och nytänkande för att bibehålla konkurrenskraften har impregnerat beslutsfattare, på ett för Sveriges framtid lovande sätt. Mycket talar för att vi år 2017 genomgår ett språng i utvecklingen baserat på digitaliseringens oöverskådliga möjligheter till följdinnovationer. Det gäller såväl varuproduktion liksom tjänster och alla led i värdekedjan – från innovation, inköp och produktion, via distribution till administration, marknadsföring och säljkanaler. De möjligheter som digitalisering/robotisering/automatisering skapar är omöjliga att greppa över men ger impulser varje dag till innovatörer som ser företeelser som kan effektiviseras med teknikens hjälp. Jag vill i boken fånga den viktiga behovsaspekten – en faktor som går bortom användarnas explicita önskemål och når fram till de implicita behoven, dvs vilken nytta användarna faktiskt har av produkttjänsterna.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2017
ISBN: 9789198023442
Förlag: Karlöf Management Litteratur
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 118 st
2 upplagor
Upplaga 1 (2008)
från 159 krUpplaga 2 (2017)
från 185 krInnovation har utvecklats till ett av politikernas favorittema – såväl avseende privat som offentlig sektor. Insikten om behovet av reformer i samhället och nytänkande för att bibehålla konkurrenskraften har impregnerat beslutsfattare, på ett för Sveriges framtid lovande sätt. Mycket talar för att vi år 2017 genomgår ett språng i utvecklingen baserat på digitaliseringens oöverskådliga möjligheter till följdinnovationer. Det gäller såväl varuproduktion liksom tjänster och alla led i värdekedjan – från innovation, inköp och produktion, via distribution till administration, marknadsföring och säljkanaler. De möjligheter som digitalisering/robotisering/automatisering skapar är omöjliga att greppa över men ger impulser varje dag till innovatörer som ser företeelser som kan effektiviseras med teknikens hjälp. Jag vill i boken fånga den viktiga behovsaspekten – en faktor som går bortom användarnas explicita önskemål och når fram till de implicita behoven, dvs vilken nytta användarna faktiskt har av produkttjänsterna.
185 kr278 krSpara 93 kr (34%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.