Foundations Of Marketing Theory; Shelby D Hunt; 2002
Foundations Of Marketing Theory; Shelby D Hunt; 2002

Foundations Of Marketing Theory Upplaga 4

av Shelby D Hunt

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780765609304
  • Sidor: 328 st
  • Förlag: M.E. Sharpe
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This is a thoroughly revised and updated edition of Shelby Hunt's classic text on marketing theory. Like its predecessors, this new edition presents a theory of marketing that focuses on the discipline's multiple stakeholders. It develops a practical "tool kit" for developing and analyzing theories based on the philosophy of science. This edition breaks new ground with a focus on the concept that "resource-advantage theory" provides the foundation for a general theory of marketing. Both evolutionary and revolutionary, this new edition of the best selling work is an essential primary text for courses and seminars on marketing theory as well as marketing research and management theory.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Foundations Of Marketing Theory (2002)

I januari 2002 släpptes boken Foundations Of Marketing Theory skriven av Shelby D Hunt. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 328 sidor. Förlaget bakom boken är M.E. Sharpe.

Köp boken Foundations Of Marketing Theory på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Foundations Of Marketing Theory (Upplaga 4)

Harvard

Hunt, S. D. (2002). Foundations Of Marketing Theory. 4:e uppl. M.E. Sharpe.

Oxford

Hunt, Shelby D, Foundations Of Marketing Theory, 4 uppl. (M.E. Sharpe, 2002).

APA

Hunt, S. D. (2002). Foundations Of Marketing Theory (4:e uppl.). M.E. Sharpe.

Vancouver

Hunt SD. Foundations Of Marketing Theory. 4:e uppl. M.E. Sharpe; 2002.

Köp boken

259 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!