Essentials of Services Marketing; Jochen Wirtz; 2022
Essentials of Services Marketing; Jochen Wirtz; 2022

Essentials of Services Marketing Upplaga 4

av Jochen Wirtz

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2022
  • ISBN: 9781292425191
  • Sidor: 680 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

As economies across the world continue to transition toward services, skills in marketing and managing services have never been more important. Essentials of Services Marketing, 4e, captures the reality of today’s world, incorporates recent academic and managerial thinking, and illustrates cutting-edge service concepts. Designed to provide a crisp introduction to key topics in the field, this book places marketing issues within a broader general management context and shows the relationships between the marketing, operations, IT, and human resources functions in service firms.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Essentials of Services Marketing (2022)

I juni 2022 släpptes boken Essentials of Services Marketing skriven av Jochen Wirtz. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 680 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Essentials of Services Marketing på Studentapan och spara uppåt 31% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Essentials of Services Marketing (Upplaga 4)

Harvard

Wirtz, J. (2022). Essentials of Services Marketing. 4:e uppl. Pearson.

Oxford

Wirtz, Jochen, Essentials of Services Marketing, 4 uppl. (Pearson, 2022).

APA

Wirtz, J. (2022). Essentials of Services Marketing (4:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Wirtz J. Essentials of Services Marketing. 4:e uppl. Pearson; 2022.

Köp boken

775 kr
1 119 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!