Marketing theory - a student text; Michael J. Baker; 2016
Marketing theory - a student text; Michael J. Baker; 2016

Marketing theory - a student text Upplaga 3

av Michael J. Baker

5.0 (2)

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9781473904019
  • Sidor: 520 st
  • Förlag: Sage publications inc
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Lecturers/Instructors - Request a free digital inspection copy hereUniquely providing a comprehensive overview in one place, Marketing Theory introduces and explains the role of theory in marketing by uncovering its histories, disciplinary underpinnings, subfields, discourses and debates. From strategy and ethics to digital marketing and consumer behaviour, leading marketing experts shine a light on what can be a challenging perspective of marketing. In this new Third Edition there are up-to-date examples from global companies such as Pepsi, Amazon and H&M; entirely new chapters on Digital and Social Media Marketing, and Service-Dominant Logic (SD-L) and contributions from Global Specialists including Bob Lusch, Patrick Murphy and Susan Hart. Ideal for Upper level undergraduate and postgraduate marketing students studying marketing theory, critical marketing, and the history of marketing modules.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing theory - a student text (2016)

I maj 2016 släpptes boken Marketing theory - a student text skriven av Michael J. Baker. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 520 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Sage publications inc.

Köp boken Marketing theory - a student text på Studentapan och spara uppåt 41% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing theory - a student text (Upplaga 3)

Harvard

Baker, M. J. (2016). Marketing theory - a student text. 3:e uppl. Sage publications inc.

Oxford

Baker, Michael J., Marketing theory - a student text, 3 uppl. (Sage publications inc, 2016).

APA

Baker, M. J. (2016). Marketing theory - a student text (3:e uppl.). Sage publications inc.

Vancouver

Baker MJ. Marketing theory - a student text. 3:e uppl. Sage publications inc; 2016.

Köp boken

449 kr
766 kr