Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I januari 2018 släpptes boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens skriven av Lennart Weibull, Ingela Wadbring, Jonas Ohlsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 314 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 33 recensioner från verifierade användare
4.7 (33)
33 recensioner
Cassandra
Oskarshamn
Mycket bra och användes mycket under kursen
Sarah
Kalmar
väldigt intressant att läsa
Theodore
Sundsvall
En historiabok om det svenska medielandskapet. Tyvärr använd med mycket markeringar men ingen sida saknas.
Elin
Bandhagen
Bra och aktuell för dagens journalistik kopplad till sociala medier.
Emma
Uttran
Kurslitteratur media och kommunikation
Ebba
Karlstad
Hjälpte mig med mina studier