av Lennart Weibull, Ingela Wadbring, Jonas Ohlsson
4.7 (34)
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I januari 2018 släpptes boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens skriven av Lennart Weibull, Ingela Wadbring, Jonas Ohlsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 314 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Välj säljare
Slitet skick
Ida
5.0 (2)
Fri frakt & skickas senast på måndag, 31 mars. Beställ inom 23 tim 40 min
Du sparar 370 kr (81%) mot nypris
*Nypriset gäller upplaga 3 för prisjämförelse.
4.7 (34)
Baserat på 34 recensioner från verifierade användare
4.7 (34)
34 recensioner
Dalya
Örebro
1 dag sedan
Denna bok använde jag väldigt mycker när jag pluggade media och kommunikation!
Cassandra
Oskarshamn
3 månader sedan
Mycket bra och användes mycket under kursen
Sarah
Kalmar
4 månader sedan
väldigt intressant att läsa
Theodore
Sundsvall
5 månader sedan
En historiabok om det svenska medielandskapet. Tyvärr använd med mycket markeringar men ingen sida saknas.
Elin
Bandhagen
6 månader sedan
Bra och aktuell för dagens journalistik kopplad till sociala medier.
Emma
Uttran
7 månader sedan
Kurslitteratur media och kommunikation
Cookies och dataskydd
Studentapan använder cookies för att skapa en säker och skräddarsydd upplevelse, samt för annonsering och för att analysera trafiken på webbsidan.