Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2020 släpptes boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens skriven av Lennart Weibull, Ingela Wadbring. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 314 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 19 recensioner från verifierade användare
4.7 (19)
19 recensioner
Eline
Karlstad
Väldigt tydlig och bra
Freja
Sundbyberg
Bra bok som ger insikt i dagens olika medier.
Linnéa
Karlstad
Haft bra användning av denna i senaste kursen, dessutom tydlig och intressant!
Estelle
Stockholm
Väldigt bra och beskrivande bok
Charlotta
Stockholm
Mkt bra bok.
Amanda
Täby
Mycket användbar i media och kommunikationsvetenskap.