Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I april 2018 släpptes boken Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln skriven av Jens Nordfält, Carl-Philip Ahlbom. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 359 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln på Studentapan och spara uppåt 47% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 2 recensioner från verifierade användare
5.0 (2)
2 recensioner
Olivia
Stockholm
Väldigt behövlig i kursen. Mycket bra information och förklaringar!
Kajsa
Borås
En modern bok som gav mig "cheat-codes" till retail! Kommer ha användning för informationen i många områden