Consumer Behaviour ; Martin M Evans, Gordon Foxall, Ahmad Jamal; 2009
Consumer Behaviour ; Martin M Evans, Gordon Foxall, Ahmad Jamal; 2009

Consumer Behaviour Upplaga 2

av Martin M Evans, Gordon Foxall, Ahmad Jamal

5.0 (2)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780470994658
  • Sidor: 576 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Building on the success of the first edition , the new edition of of Consumer Behaviour has been  fully revised and updated to be even more student friendly. Through the author teams seven decades of teaching and  researching experience they have discovered that the application of concepts via practical examples is the best delivery method for effective lerning. Consumer Behaviour is a European text that is built around how students actaully learn consumer behaviour. Evans, Foxall and Jamal offer a mainstream consumer behaviour textbook, based on semesterised compulsory or optional modules on undergraduate and postgraduate business and marketing programmes. The student centred approach is manifested in the use of cases and exercises to be used in participative and applied ways, reflecting the clear trend towards student centred and application-based marketing courses.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer Behaviour (2009)

I april 2009 släpptes boken Consumer Behaviour skriven av Martin M Evans, Gordon Foxall, Ahmad Jamal. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 576 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Consumer Behaviour på Studentapan och spara uppåt 43% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Consumer Behaviour (Upplaga 2)

Harvard

Evans, M. M., Foxall, G. & Jamal, A. (2009). Consumer Behaviour . 2:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Evans, Martin M, Foxall, Gordon & Jamal, Ahmad, Consumer Behaviour , 2 uppl. (John Wiley & Sons, 2009).

APA

Evans, M. M., Foxall, G., & Jamal, A. (2009). Consumer Behaviour (2:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Evans MM, Foxall G, Jamal A. Consumer Behaviour . 2:a uppl. John Wiley & Sons; 2009.

Köp boken

475 kr
836 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!