Business Intelligence; Efraim Turban, Ramesh Sharda; 2010
Business Intelligence; Efraim Turban, Ramesh Sharda; 2010

Business Intelligence Upplaga 2

av Efraim Turban, Ramesh Sharda

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780132478823
  • Sidor: 312 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

A managerial approach to understanding business intelligence systems. To help future managers use and understand analytics, Business Intelligence provides a solid foundation of BI that is reinforced with hands-on practice. The second edition features updated information on data mining, text and web mining, and implementation and emerging technologies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Business Intelligence (2010)

I september 2010 släpptes boken Business Intelligence skriven av Efraim Turban, Ramesh Sharda. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 312 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Business Intelligence på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Business Intelligence (Upplaga 2)

Harvard

Turban, E. & Sharda, R. (2010). Business Intelligence. 2:a uppl. Pearson.

Oxford

Turban, Efraim & Sharda, Ramesh, Business Intelligence, 2 uppl. (Pearson, 2010).

APA

Turban, E., & Sharda, R. (2010). Business Intelligence (2:a uppl.). Pearson.

Vancouver

Turban E, Sharda R. Business Intelligence. 2:a uppl. Pearson; 2010.

Köp boken

165 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!